Pages

Metin2 Trade Hack Yeni – Comerico Metin2 Ticaret hilesi İspanyol

26 Ekim 2010 Salı

metin27.jpg Metin 2 image by chocoroc0
Metin2 Trade Hack Yeni – Comerico Metin2 Ticaret hilesi  İspanyol Hile
Evet Arkadaslar sitemiz Arka Arkaya Bomba gibi Hileleri Yayınlamaya Devam ediyor
Bu hilelerden ilk haberdar olanlar hep bizim sitemizin Degerli Kullanıcılarıdır
Hic bir Yerde olmayan Türkiyedeki Hileleri Megadosya Sunmaya Devam ediyor
Evet Arkadaslar Bu hileyi taradım zararlı bir yazılımlan karsılasmadım
Virüs total sonuclarınada verecem
Bu hilein Kullanımı Hakkında fazla pek bir sey acıklamamıslar
İspanyollar onların Yaptıkları acıklamaları ben size kısaca Tercüme etmek
isterim
metin27.jpg Metin 2 image by chocoroc0
MEGADOSYA.COM
İSPANYOLCA ACIKLAMARININ TÜRKCE ACIKLAMASI
Diyorlarki sakın sakın bu ticaret hilesini kullanmayınız ben sadece denemek isteyenler
icin veriyorum ama BAN YEMEK İSTEMEYEN KULLANMASIN DİYORLAR
GM SİZİ YAKLADIGI AN BAN YİYERSİNİZ BİZ SORUMLU TUTULMAYIZ BUNDAN
Türk serverlerinde calısırmı bilemem ama ben yine sizlerlen Paylasmak istedim

0 yorum:

Yorum Gönder

 
hilegoal © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting