Pages

Metin2 Blacksmith Tool Demirci Harika Bir Programa Benziyor

26 Ekim 2010 Salı

Özellikler:
Her yerde demirci gitmek zorunda kalmadan adresinin öğeleri yükleyebilirsiniz.
Önemli:
Bu araç, yükselen fırsatları şişer değil normal demirci aynı işleve sahiptir.
Talimatlar / Adımlar:
1-Açık Metin2
İki-Login
3-öğeniz (silah, zırh, …) sizin envanter ilk 3 sıra yerleştirin.
4-upload aracını açın.
4.1-Bu iletiyi alırsınız:
(Seç penceresi Metin2)
pencere Metin2 üzerinde 4.2-Biz tıklayınız.
5-A Metin2 Blacksmith Aracı görünecektir bizim pencere seçmek
Up Öğe “konulu 6-Biz tıklayın!” madde bizim envanter ilk kutulara yerleştirilir artırmaktır.
7-Aşağıdaki mesajı bırakıyoruz:
(Bu nesne geliştirme. Devam tahrip olabilir?)
8-Biz tıklayın “Evet” öğe ya da artırmak için “Hayır” iptal etmek.
9-Bundan sonra tıkırtı “Evet” sohbet edip başarıyla yüklendi veya emos bize gösterir Basarılı oldugunu
Megadosya ACIKLAMA
Merhaba Arkadaslar bu konuyu ispanyolca siteden aldım sizler icin cevirdim ceviri  Tamamen bana aiittir
Hilemidir nedir tam anlayamadım ama resimlere bakarak belki anlarsınız
acıklamalarınıda Yaptım orjinal olarak verecektim ama Kullanıcılarıma biraz yardımım Dokunsun dedim
Türkce acıklamasını yaptık   yalnızca bazı yazılarda item ve demirci hilesi diye bahsetmisler
Neyse BEN LİNKLERİ VEREYİM

0 yorum:

Yorum Gönder

 
hilegoal © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting