Pages

EasyMetin2 Balık Botu Hilesi İndir Easy Metin2 Test Versiyondur Yeni Hile

26 Ekim 2010 Salı

Merhaba Arkadaslar bu hile oncelikle alıntı oldugunu soyleyeyim Ben bu hileyi siteye Atmayacaktım ama Cafer arkadasımız tarafından bu hile bizim icin hazırlandı ve bana Dediki
Cafer adlı kullanıcımızda Alıntıdır asagıdaki yazı
sana bir hile tavsiye edeyim easymetin botun yeni sürümü balık botuyla beraberr ben bu hile sayesinde bir günde 6 tene beyaz inci yaptım ve bundan arkdaslarımında faydalanmasnı istıyorum sana indirme linkni vereyim sen virüs varmı yokmu diye bir bak ama arkadaslarında işine yarayacağına inanıyorumm
sitemizin degerli kullanıcılarında Caferin acıklaması yukardadır ve Herkese tavsiye ediyor
Hile suan Test asamasındadır hatalar duzeltilecektir
bende biraz arastırma Yaptım bu hile hakkında
Vermis oldugum linkte easymetin2 botunu indiriniz
Yeni versiyon guncellensinmi dedigi zaman hayır guncelleme yapmadan oyuna giriniz
Hile CAFER ADLI KULLANICIMIZ Tarafından tavsiye edildi
hileyi yapan ve hazırlayan kisiye tesekurler konu alıntıdır…
BİDE BEN BİLGİSAYARIMDA TARADIM ZARARLI YAZILIMA RASTLAMADIM

NOT: HİLE ALINTIDIR EMEGİ GECEN HERKESE TESEKURLERİMİ SUNARIM
TABİKİ  CAFEREDE TESEKURLER

0 yorum:

Yorum Gönder

 
hilegoal © 2011 | Designed by Bingo Cash, in collaboration with Modern Warfare 3, VPS Hosting and Compare Web Hosting